Search

сряда, 11 април 2012 г.

Обобщение на изминалата 2011

Ровейки се из снимките от изминалата 2011 година забелязах, че съм попълнил колекцията си от пейзажни фотографии с доста богато количество. Тук съм подбрал от всеки месец горе - долу по една фотография, която лично за мен обобщава отделните месеци и е свързана с преживяванията ми. 
Надявам се да докоснат и Вас така както аз изживях тези места.
Приятно разглеждане!  

На път за София реших да мина през подбалканския път (и смятам, че не сгреших). Подминавайки град Карлово спрях да си купя цигари, е цигари не си купих, но пък този кадър се откри пред мен.


Приятен слънчев мартенски ден и съпътстващия го залез.


Река Искър такава каквато я видях аз, на връщане от град Своге.


На няколко километра от Лозенец.

Черноморска панорама от южния нос описващ залива на Лозенец.


Белоградчишките скали.


На влизане в Гърция, 20-тина километра след границата този изгрев озари пътуването ни.


В далечината Бургас гледан от рибарското селище.

Това е 2011 видяна от мен през обектива.
Искам да благодаря на всички приятели, който са били с мен на тези чудесни места!

1 коментар:

  1. Истинското изкуство няма нужда от контекст. Няма нужда от обяснения. Няма нужда дори от доказателства за истинността си, защото не борави с абсолютни твърдения,а с палитра от цветове,видяна през обектива и отразена в тези снимки!LIKE

    ОтговорИзтриване